Hai la Țară. Lansarea proiectului www.hailatara.md

Ieri pe la șase seara am plecat cu niște bloggeri și alți oameni buni spre Orhei, mai exact Trebujeni. Odată ajunși acolo am făcut o excursie prin sat, a durat cam două ore.
Mai jos este o poză cu intrarea din una din case. Foarte frumos.

image

Mergând prin sat am văzut diferite case și porți interesante.

image

Mai jos o uliță parcă desprinsă dintr-un cântec “sus în deal i-o casă”. Frumos cântec 🙂

image

Satul este unul tare și tare frumos, are niște priveliști extraordinare, ceea și ce încearcă să promoveze proiectul hailatara.md. Ideea proiectului este de a ușura drumul de până la a închiria o căsuță din sat pentru a se odihni acolo. Majoritatea gospodăriilor din sat au câte două case, una unde dorm gazdele și alta în care primesc turiști, oaspeți. Vă invit să intrați pe site-ul hailatara.md pentru a afla mai multe detalii interesante despre proiectul la fel interesant.
Mai jos este o poză cu un covor frumos din una din case.

image

Aici sunt cu proprietara casei în care am fost cazat eu și alți câțiva bloggeri.

image

Mai jos sunt alături de bloggeriţa Vlada Ciobanu și bloggerul Grigorii Duca. Poză făcută de Diana Mocanu.

image

Și, o poză cu peisajul.

image

Avem o țară frumoasă, care merită a fi vizitată, priveliștile pur și simplu te absorb. Baftă multă 🙂

Leave a comment